Hapësire reklamuese

Çështjet kryesore

SERIE A

Vijnë reagimet e para për logon e re të Juventusit, mediet italiane: Një kopje e keqe

Shkruar nga NEWSPORT
Vijnë reagimet e para për logon e re të Juventusit, mediet

Logoja e re e Juventusit, e cila është prezantuar sot nga klubi i Agnellit, e realizuar nga Interbrand. Është një J e dyfishuar, që ka pasur për qëllim pëlqimin nga të rinjtë.

Surprizuese është ngjashmëria e logos së re të Juventusit me atë të Kampionëve të Botës së MotoGP

Ngjashmëria e saj është madhe me logon e Jorge Lorenzos, kampionit spanjoll të MotoGp-së, që është përdorur nga piloti në vitin 2011. Mediet italiane kanë shkruar, se kjo logo e re është një provokim, sepse nëse e shihni me kujdes, ka një ngjashmëri të madhe mes tyre.

Mediet italiane e kanë cilësuar si një kopje të keqe edhe pse drejtuesit e klubit të "Zonjës së Vjetër" nuk e kanë menduar si të tillë, pasi ata kanë prezantuar logon e re, si një risi dhe si një mënyrë për të qenë më pranë tifozëve në moshë të re.

[gallery columns="1" size="full" ids="74277"]

Tags:

SERIA A BOTA

Poll

Lexo gjithashtu

Superiore - Ndeshjet

Kategoria Superiore

Itali - Serie A

Spanjë - La Liga

Angli - Premier League

Gjermani - Bundesliga