
Super Bowl 2.0 i kthen shpinën Covid-it dhe përgatitet për një ngjarje të madhe. Sonte është planifikuar edicioni i 56-të i finales së futbollit amerikan mes Los Angeles Rams dhe Cincinnati Bengals. Kanali që do të transmetojë Super Bowl është NBC, reklamat janë më të shtrenjtat në histori: gati 6 milionë euro për 30 sekonda reklamë, me Scarlett Johansson (Alexa), Serena Ëilliams (birra e lehtë Michelob), Lindsay Lohan (Planet). Fitness), Trevor Noah (Uber Eats).
Të ftuar të shumtë edhe gjatë ndërprerjes së ndeshjes, në skenë priten: Eminem, Dr. Dre, Mary J. Blige, Snoop Dogg dhe Kendrik Lamar. Një biletë kushton rreth 7500 euro, ndërsa në tribunën VIP, një biletë kushton 60 mijë euro. 1500 avionë privatë do të ulen në aeroportin e Los Anxhelosit për këtë ngjarje.
Një vend i tërë ndalon për disa orë dhe Covid bëhet thjesht një kujtim i keq. “Në SHBA, kufizimet do të vendosen në nivel lokal”, tha imunologu Fauci pak ditë më parë. Një histori krejtësisht e ndryshme krahasuar me disa muaj më parë, kur vala e Omicron kërcënonte të ndërpriste kampionatin. Për sonte, Liga ka vendosur të lehtësojë kufizimet: lojtarët edhe ata të pavaksinuar, do të bëjnë tampon vetëm nëse janë simptomatikë.